wtorek, 26 września 2017

Make Me BIO Beautiful Face - krem do skóry problemowej

Dzisiaj przedstawię recenzję kremu dla skóry z wypryskami - Make Me BIO Beautiful Face
Czytałam o nim dużo. W końcu skusiłam się promocją i kupiłam. Jak dla mnie, nie jest tani kosztuje prawie 50 złoty. Ale recenzje tak mnie zachęciły, że nie mogłam już dłużej czekać. W końcu na różne lekarstwa, mające raz na zawsze zakończyć moje problemy z cerą, wydawałam już więcej.
Nie zawiodłam się, po kilku(!) dniach już mogłam zauważyć różnicę. Duże, czerwone plamy wyraźnie wyjaśniały, krosty pojawiały się jeszcze, ale szybko samoistnie znikały.

Konsystencja: zupełnie inna niż dotychczas stosowanych kremów do cery trądzikowej. Ciężka, zbita, „masełkowa”. Krem trzeba chwilę wmasować, żeby się wchłonął. Nie ma jednak żadnych problemów z nałożeniem makijażu.

Nawilżanie: jak dla mnie wystarczające. Nie przesusza skóry.

Zapach: bardzo przyjemny, delikatny

produkcja: polska firma Make Me Bio



 ps. biorę teraz udział w konkursie, gdzie możńa wygrać wodę różaną tej firmy. Wąchałam - pachnie jak konfitura malinowa. Podobno bardzo nawilża skórę. KONKURS TUTAJ





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz