poniedziałek, 27 stycznia 2014

Krem do stóp z mocznikiem - Allpresan


Zrecenzuję dzisiaj krem do stóp, który otrzymałam ze sklepu minerwa.net. Najważniejszym składnikiem tego kosmetyku jest 18% mocznik, który w tak dużym stężeniu ma działanie złuszczające martwy naskórek. Producent zaleca stosowanie go dwa razy dziennie poprzez 14 dni na skórę, na której występują modzele (gruba, zrogowaciała skóra). Ja używam go od tygodnia i tylko raz dziennie - wieczorem. Muszę przyznać, że efekty już są. Codziennie, przed użyciem kremu, a zaraz po myciu, przecieram modzele tarką do stóp. Martwa skóra jest miękka i wspaniale udaje się ją usunąć - codziennie trochę więcej. Pani Małgosia mówiła, żeby zbyt mocno nie trzeć tarką, ani pumeksem - będę mogła lepiej ocenić działanie kremu. I po tygodniu mogę powiedzieć, że krem jest rewelacyjny! Właściwie nie mam już modzeli, a tylko kilka miejsc na stopie z twardą skórą. Myślę, że za dwa-trzy dni zakończę kurację. Nie czekałam  z recenzją do jej zakończenia, ponieważ chciałam Wam serdecznie polecić ten kosmetyk, a wiem, że teraz w sklepie minerwa.net trwa promocja na Allpresan.  Krem jest zapakowany w tubkę, pojemność 40 ml. Pod nakrędką ma śmieszną gąbeczkę - aplikator, taką samą mam w paście do butów w płynie. Dzięki niej nie trzeba dotykac kremu. Ja jednak normalnie smarowałam, nie brzydzę się swoich stóp, kremu też nie.
   Wyświetlanie IMAG0638.jpg




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz