piątek, 14 grudnia 2012

KREM DO RĄK EUBOS

Dostałam dwie malutkie tubki kremu do rąk. Jedną dałam mamie. Oto nasze wrażenia po czterech dniach używania.
JA:
Użyłam go raz, wieczorem. Stwierdziłam, że fajny, ładnie pachnie ale dla mnie zbyt tłusty i odłożyłam. Po dwóch dniach wyszłam na dwór bez rękawiczek (-12 stopni!) . Ten krem uratował moje dłonie! Wcierałam go w suchą, czerwoną i piekącą skórę kilka razy dziennie, po prostu co chwilę. Teraz, o dziwo szybko się wchłaniał. Zostawia na skórze wyczuwalną powłokę, pewnie ochronną. Tubeczka już mi się skończyła, ale ręce też doprowadziłam do porządku.
MAMA:
Od pierwszego dnia zadowolona z kremu, uważa, że ma same zalety:
- ładny zapach
- chroni skórę przed detergentami
- szybko się wchłania
- skończył się szybko - mama chce więcej, podobno już zamówiła u Gwiazdora (wiecie kto to Gwiazdor?)

Teraz zacytuję opis producenta:

Wskazania: Pielęgnacja suchej i popękanej skórę dłoni
Właściwości: Regeneruje, odnawia i wygładza zniszczoną skórę dłoni oraz zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry. Chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Łatwo się rozprowadza i zostawia cienki, nietłusty film ochronny. Można stosować po każdym myciu rąk. Emulsja typu olej w wodzie

Składniki: Aktywna formuła z kompleksem z witamin i faktorem nawilżającym z wodą różaną (Hygroderm)

Sposób użycia: Krem nałożyć na oczyszczoną skórę dłoni, wmasować aż do całkowitego wchłonięcia

tuba 75 ml - 24 zł
dozownik 100 ml - 32,70

Kremy te dostałam od pani Małgosi z gabinetu MINERWA
Kosmetyki firmy EUBOS można kupić w sklepie minerwa.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz