środa, 17 maja 2017

Bandi - Energetyzujący multiaktywny koktajl

Energetyzujący multiaktywny koktajl firmy Bandi.
Kosmetyk ten dostałam w prezencie. Ponieważ do 35 lat mam jeszcze duuuużo czasu, zapytałam się mojej kosmetyczki, co mam z tym fantem zrobić.

Pani Małgosia stwierdziła, że to jest bardzo dobry kosmetyk i szkoda go wydawać. Mam nim smarować szyję, która starzeje się szybciej i mogę spróbować też na okolice oczu.

Tak też robię. Nie codziennie, tylko w takie dni, gdzy mam ochotę siedzieć długo w łazience i coś robić tylko dla siebie. Wklepyję wtedy krem pod oczy, wmasowuję w szyję itd.
Kosmetyk jest bardzo wydajny ponieważ ma konsytencję ekmulsji. Szybko się wchłania i zostawia po sobie miłe odczucie bardzo nawilżonej skóry. Szczególnie po opalaniu, albo po basenie.
Czy zmarszczki znikają, to nie wiem, bo ich nie mam. Mam nadzieję, że dzięki tej emulsji będę długo cieszyła się gładką skórą przy oczach i na szyi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz