środa, 3 maja 2017

Joanna - maska zakwaszająca

 Maska ma formę kremu. Jest z serii zakwaszającej w dziale "kosmetyki profesjonalne". Nie pamiętam gdzie ją kupiłam. Na stronie firmowej Joanna nie ma sprzedaży, a byłam pewna, że tam ją kupiłam.  Mam nadzieję, że jej nie wycofali z pordukcji, ponieważ w EUROKOSIE też jej nie ma.
Chciałam ją Wam polecić, ale nie umiem wskazać sklepu, gdzie można ją kupić. Porażka.

No cóż, maskę naklada się na włosy i zmywa po 10-20 minutach. Włosy po niej są miękkie i błyszczące. Szczególnie jeżeli są zniszczone farbowaniem. Na moich włosach wyraźnie to widać, ponieważ mam duże odrosty, a końcówki włosów mam suche i szorstkie od farby. Po nałożeniu maski struktura włosa wygładza się i staje jednolita włosa zniszczonego z włosem zdrowym,



Maska jest w dużym opakowaniu, bardzo wydajna. Kosztowała ok. 20 zł. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz