piątek, 7 czerwca 2013

konkursy - moje hobby

Dzisiejszy wpis będzie krótki. Czerwiec, za chwilę sesja... Nie mam czasu oddychać, no ale na kompa trochę oczywiście się znalazło.
Uwielbiam brać udział w różnych konkursach. Podam Wam linki do dwóch zakończonych, w których niestety nic nie wygrałam, ale sprawdźcie, może jesteście laureatkami?
MINERWA - krem dla kociej przyjaciółki
SZUKAMY KOTA - gra o obraz z kotem
i konkursy, w których biorę udział: blog z konkursami STREFA NIEZALEŻNA
Zastanawiałam się , dlaczego biorę udział w tych wszystkich konkursach. Nagrody najczęściej są bardzo fajne, ale zdarzało mi się wygrać czasem coś, co nie było mi zupełnie potrzebne, nawet nie wiedziałam komu by to sprezentować.  Myślę, że samo granie jest fajne, a nie tylko nagroda. Dobrze, że nie mieszkam w Los Angeles. Pewnie mam żyłkę hazardzistki.
Dajcie znać, gdy znajdziecie jakieś fajne konkursy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz