piątek, 14 grudnia 2012

RUGARD maska z pyłu wulkanicznego

Dostałam cztery porcje maseczki. Jak zwykle podzieliłam się z mamą. Jeszcze ich nie zużyłyśmy.

Opis producenta:
Wskazania:
Pielęgnacja i oczyszczanie każdego rodzaju skóry, szczególnie skóry wrażliwej, zmęczonej oraz skłonnej do alergii Właściwości: regeneruje, oczyszcza oraz rozjaśnia skórę twarzy i dekoltu. Aktywnie ożywia skórę poprawiając wygląd i kondycję cery. Żel wiąże zanieczyszczenia usuwając nagromadzony w skórze brud, wydobywa z niej nadmiar tłuszczu oraz usuwa złuszczone partie skóry i zabrudzenia, które następnie zostają spłukane wodą. Nie narusza naturalnego płaszcza lipidowego skóry. Aloes dodatkowo pielęgnuje skórę podczas stosowania maseczki. Testowana klinicznie

Składniki: Montmorillonite, sok z liści aloesu

Sposób użycia:
Maska żelowa z pyłu wulkanicznego Rugard jako maseczka do twarzy: Oczyścić twarz oraz dekolt wodą i równomiernie nałożyć na skórę, omijając oczy i usta. Pozostawić do wchłonięcia na 10-15 minut, a następnie spłukać wodą
Maska żelowa z pyłu wulkanicznego Rugard jako peeling do twarzy: Oczyścić twarz oraz dekolt wodą i okrężnymi ruchami nałożyć maseczkę na skórę, a następnie spłukać. Po zmyciu maseczki zaleca się zastosować krem nawilżający Rugard Anti-Aging HydroComplex






My z mamą używamy teraz kosmetyków Ziaja. Ja z napisem 25+ (mam trochę mniej), mama 40+.
Dostałyśmy od pani Małgosi po 2 rodzaje kremów, do stosowania na tydzień. Napiszę nasze opinie, kiedy skończą się próbki.
Testujemy też kremy do stóp w piance firmy Allpresan. Tym razem do testu dołączył się i tata, ponieważ jeden krem dostałam i dla niego.
Kosmetyków mamy duży zapas, w przyszłym tygodniu jestem umówiona w gabinecie Minerwa na oczyszczanie, może dostanę tym razem jakąś herbatkę do testowania?

Wszystkie wymienione w tym wpisie kosmetyki można kupić w sklepie minerwa.net 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz