piątek, 27 stycznia 2017

Mycie wanny akrylowej.

Zastawiałyście się kiedyś czym wyszorować wannę akrylową? Wydaje się, że problem jest głupi i banalny, ale okazuje się, że wcale nie. Akryl jest delikatny i łatwo go zniszczyć i porysować.

Jak się relaksować w zmaltretowanej i pociętej wannie? Nie da się.

Moja wanna miała szczęście, dostałam do przetestowania płyn do mycia akrylu.

Jak widzicie, była już zapuszczona. Myślałam, że be z cifu, czy innego jakiegoś domestosa się nie obejdzie.



Rozprowadziłam płyn po brudnej powierzchni.




 Przetarłam mokrą szmatką. Osad był miękki i dawał się usuwać bez problemu.


I na ostatnim zdjęciu widzicie efekt WOW!
Moja wanna i ja dziękujemy sklepowi chemiadomowa.com za prezent i możliwość przetestowania płynu Sotin R86
Płyn możecie kupić TUTAJ.
Jeżeli Was przekonałam, że płyn jest super, to kupujcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz